piątek, 17 sierpnia 2012

Moja strategia




Strategie dla Kultury ostatnio piszą, dyskutują po kątach, spierają się. Jedni biorą za to pieniądze, inni honory. I tyle z tego mamy, że nie mamy.To ja, jako odpowiedzialny obywatel, ,świadomy kryzysu jaki nas dopadł za całkowitą darmochę taki plan ukulturalnienia naszego światka mam. Oto najlepsza recepta – jestem za –Kawką, Jarkiem Jaworskim i nawet braciszkiem Pawełkiem. Jestem za wszelkimi Wielgusami, Kołaczami, Butelką, Lubomskim, SOFĄ, Cebo, Milesiem. Michałem Hajduczenią i jego akordeonistką.Za plakatowymi Góreckimi, za Orkiestrą Kameralną.Za Filipiakiem, Balcerzakiem i Wojciulewicz.Za Maurycym, za Świerkowskim, za Smużnymi ,wszelkiego rodzaju.Za Wieczyńskim, Garncarkiem. Za tymi co z Teatru Horzycy wychodzą w inną przestrzeń i Teatru Baj.Za Wiczą.Za Wożniakiem i nawet za przyjacielem Krukiem .Za HATI, za Pietruskim i Niezgodą, za Mikielewiczem i studentką czwartego roku co dyplom ma na głowie. Jestem za Pochyłą i Sebo, za Wielkanowską i Banachem. Jestem za tymi co tworzą. Co tańczą ,co wiersze piszą, zdjęcia robią i robią, robią, robią… Wymieniać tak mogę w nieskończoność. Podawać nazwiska ludzi wspaniałych, którzy tworzą tę moją strategię, Tę moją Kulturę.
A co po drugiej stronie ?
Zaleski, Derkowski  i Szmak. I Kasa na wstęgi, przyjęcia i posadki .I oczywiście na opracowanie strategii DLA KULTURY.
Stawiam beczkę piwa dla Tego kto określi jakie Ci Goście mają poglądy polityczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz