sobota, 6 sierpnia 2011

Casting do epizodu z 39r.



Rzeczywistość związana z organizacją produkcji filmowej zmusza mnie do założenia konta na facebooku. I tak właśnie kończy się moja prywatna „wojenka” z globalnymi ogłupiaczami ludzi. Oficjalnie przystępuję do społeczeństwa inwigilowanych  krótkomyślicieli. Za chwilę zaleją mnie złote maksymy facebookowiczów i różne „nieuczesane myśli”  typu : „Świnka morska mi zachorowała, co robić?” albo: „Wiecie, że Piotrek się wczoraj przewrócił na rowerze?”
Pozostaje mi już tylko prywatna wojenka z korporacjami. Coca –coli nie kupię.
Póki co, korzystam jeszcze z bloga jako tablicy ogłoszeniowej.
Do najbliższej sceny będziemy potrzebowali dwoje młodych ludzi. W wieku ok.18-22 lata. Jest do zagrania epizod w filmie, a w zasadzie dwa. Ten drugi jednak będzie kręcony w zimie.
Poszukujemy pary kochanków do miłosnej sceny w krzakach: epizod z całowaniem i tekstem mówionym. Jest trochę do zagrania. Historia z września 1939 r. Zapraszamy chętnych na casting – we wtorek, 16 sierpnia godz.16.oo  w klubo-kawiarni  Kontrapunkt Pod Krzywą Wieżą 18.

Opis postaci:
Ona: Dziewczyna z ostatniej klasy Liceum. Panna z tak zwanego ”dobrego domu”, uroda naturalna; włosy co najmniej do ramion.
On: Student, nie może być łysy, ani długowłosy; bez zarostu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz