niedziela, 26 czerwca 2011

Tofifest Bella Cup


Tak mi się ostatnio dobrze na sercu zrobiło, że mogłem kilka ciepłych słów napisać o naszym Panu Prezydencie i postanowiłem ten trend kontynuować. Wbrew mojej polskiej duszy, będę wychwalał, co się da, a nie tylko siebie. Zapewne ciężko będzie mi ten stan ducha utrzymać długo, ale to ciekawe zadanie.
Zacznę od Tofifestu. Byłem na otwarciu festiwalu w Cinema City. I to jest pierwszy plus. Przeczytawszy pobieżnie zaproszenie przekonany byłem, że impreza odbędzie się w Kinie Centrum. Jednak przypadkiem dowiedziałem się, że nie, odbędzie się właśnie w multipleksie. A to ostatnie miejsce, gdzie mógłbym się spodziewać takiej gali. Jednak tak było. Obejrzałem sobie Stuhra i „Mechaniczną Pomarańczę”. I nie byłoby w tym nic pozytywnego, gdyby nie pewien szczegół. W sali Cinema City w trakcie filmu nikt nie żarł popcornu. To chyba pierwszy taki wypadek w historii tego kina i sukces Tofifestu. Trochę im jednak brakuje do normalności, jaka panuje na „Festiwalu Jednego Gościa” gdzie można pić, palić i gadać a nawet rzucać w autora pomidorami, ale pierwszy krok już poczynili. Pić i palić można było na bankiecie po filmie, ale nie ma na całym świecie tyle alkoholu, aby można było rozwiać całą tam panującą nudę. Drugą wielce pozytywną rzeczą, jaką wczoraj zauważyłem były pieniądze. Wydane w sposób najbardziej racjonalny jak tylko można sobie wyobrazić.  A wydały je Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych – Bella. Zasponsorowały dwie najbardziej prestiżowe i ważne dla Torunia imprezy: Toffifest i Bella Cup, przyczyniając się do podniesienia znaczenia tych wydarzeń. Toruński turniej tenisistek stał się przez to najważniejszym w Polsce, ale także dlatego, że Miasto w końcu wybudowało porządny kompleks kortów wraz z całą infrastrukturą. Ta współpraca Urzędu z biznesem przyniosła nareszcie porządne efekty.
Oczywiście nie byłoby to wszystko ze strony TZMO możliwe, gdyby kobiety całego świata nie miewały regularnie miesiączek. Jak to by było cudownie, gdyby jakieś dwa kolejne toruńskie wydarzenia dofinansowała firma produkująca maszynki do golenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz